onsdag 20 november 2013

Favorit i repris!

Nu satsar vi på en favorit i repris, ikväll ska Neo paras med Hillevis Myran igen. Det blev ju så otroligt fint resultat förra gången, ska bli spännande att se om det blir lika fint igen... Det ska även bli spännande att se hur Hillevi har det i sitt nya hus, nyfiken som jag är så erbjöd jag att vi skulle åka till dem istället för tvärtom som man brukar göra, tiken brukar åka till hanen vid parningstillfället. Passar på nu när Peter är här o kan agera privatchaufför då jag har så svårt att köra bil på grund av den förbannande armen som värker så jag tror jag blir tokig ibland...

Jag som hade planerat att gå på bio med Siw o några till ikväll, vi skulle se Persbrandt nya film...som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Jag o namn är en USEL kombination...ett under att jag kommer ihåg mitt eget...:)




Neo och Myra med sina valpar: Carl, Conrad och Putte. Nu heter dem Morris, Tishka och Putte. Hoppas det blir lika fint resultat den här gången!!!  

Morris (Carl)

Tishka (Conrad)
Putte (Curt)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar